Calderón i la pintura
Posted byUppgivenhet
Posted byUna caixa reflectant és el marc escènic. Des de la buidor i l’escepticisme es planteja aquest espai clarament limitat i que reprimeix. La maquinària teatral juntament amb la connexió amb la resta de llenguatges escènics, transforma aquest espai rígid amb una caixa infinita, oberta a la natura, amb moviment constant i transformació atmosfèrica.
CONSTEL·LACIÓ GRÀFICA
Posted byLAS SINSOMBRERO
Posted byJordi Sierra i Fabra. 50 anys creant històries
Posted byAnnibale Carracci. Els frescos de la capella Herrera
Posted byCorpus. 700 anys de festa a Catalunya
Posted byEl museu ocult
Posted byBromolis. Fotografia pictoralista de Joaquim Pla Janini.
Posted byLa lluna de lotus. Art i poesia de la monja budista Ōtagaki Rengetsu (1791-1875)
Posted byAs pegadas do camiño. Xacobeo 2021-2022
Posted byBarcelona & futbol. El gran joc social del segle XX
Posted byLa Guerra Civil Espanyola
Posted byArqueologies del paisatge
Posted byBalenciaga. L’elegància del barret
Posted byExtraña devoción. De reliquias y relicarios
Posted byMozartland
Posted bySert en flames
Posted byPicasso. Els quaderns
Posted byLaboratori de la sostenibilitat
Posted byLa farmaciola del malalt imaginari
Posted byWilliam Klein. Manifest
Posted byFEMINISMES!
Posted byMUSEU GRIFOLS
Posted byAlmacén. El lugar de los invisibles
Posted byMrs. Dalloway
Posted byUna caixa reflectant és el marc escènic. Des de la buidor i l’escepticisme es planteja aquest espai clarament limitat i que reprimeix. La maquinària teatral juntament amb la connexió amb la resta de llenguatges escènics, transforma aquest espai rígid amb una caixa infinita, oberta a la natura, amb moviment constant i transformació atmosfèrica.
Félix Murcia: la realitat imaginada
Posted byEstat d’excepció. Canprosa l’any 1902
Posted byObres obertes. L’Art en moviment, 1955-1975
Posted byLa invención del cuerpo. Desnudos, anatomía, pasiones
Posted byGala Salvador Dalí. Una habitació pròpia a Púbol
Posted byFrankenstein
Posted byUna caixa reflectant és el marc escènic. Des de la buidor i l’escepticisme es planteja aquest espai clarament limitat i que reprimeix. La maquinària teatral juntament amb la connexió amb la resta de llenguatges escènics, transforma aquest espai rígid amb una caixa infinita, oberta a la natura, amb moviment constant i transformació atmosfèrica.